دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود سریال پرستاران فصل 2

دانلود سریال پرستاران فصل 2

دانلود سریال پرستاران فصل دوم 2 با لینک مستقیم

دانلود سریال پرستاران فصل 2 دوم

ترانه تیتراژ پایانی این سریال را رضا یزدانی تهیه و اجرا کرده است.

 

فصل دوم این سریال قرار است از روز جمعه 9 تیر از کانال یک سیما آغاز شود که البته پنج قسمت ابتدایی آن، خلاصه قسمت های فصل اول است.

 

 

فاطمه گودرزی در نقش ساجدی
لیندا کیانی در نقش سمیه
الناز حبیبی در نقش سمیرا نوروزی
عاطفه رضوی در نقش پاک نهاد
سیاوش خیرابی در نقش نوری
فریبا نادری در نقش محبوبه عزتی
علی برادری در نقش پویا

 

داستان

سریال ایرانی پرستاران فصل دوم زندگی چند پرستار را نمایش می‌دهد که در یک اورژانس فعالیت می‌کنند و البته فقط به زندگی حرفه‌ای آنها نمی‌پردازد؛ بلکه داستان‌هایی از زندگی شخصی این پرستاران و تعاملات آنها با کادر درمانی را نیز به نمایش می‌گذارد.منبع

 

 

پرستاران مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی علیرضا افخمی و محمود رضا تخشید است که در سال ۱۳۹۵ تولید و پخش آن در اواخر بهمن ماه از کانال یک سیما آغاز شد. تهیه‌کننده این مجموعه داود هاشمی است و در ۵۲ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گروه فیلم و سریال کانال یک تولید شده است.

 

 

 

  

 

برای دانلود سریال پرستاران فصل 2 کلیک کنید

ایران موزیک

سایت ایران موزیک

یکی از وب سایت های فعال در زمینه دانلود آهنگ جدید و دانلود آهنگ شاد می باشد که بیشتر در حوزه دانلود آهنگ غمگین و آهنگ شاد فعالیت داره . شما در این وب سایت می توانید با مراجعه به منویی که در سایت قرار داده شده به دسته بندی های مختلفی از انواع آهنگ ها دسترسی پیدا کنید . دسته بندی های سایت , به سه دسته بندی اصلی شامل آهنگ شاد , آلبوم جدید , تک آهنگ جدید تقسیم شده است که همین دسته بندی ها خود به چند زیرمجموعه تقسیم شده اند که برای مثال

آهنگ ترکی

زبان‌های تُرکی یا به اصطلاح دقیق‌ترِ رده‌شناسی زبانی، زبان‌های ترکی‌تبار (Turkic Languages) یک خانوادهٔ زبانی شامل سی‌وپنج زبان می‌باشد که عموماً توسط مردمان ترک‌تبار تکلم می‌شوند. این خانوادهٔ زبانی به عنوان بخشی از خانوادهٔ پیشنهادی زبان‌های آلتایی در نظر گرفته شده است این زبان‌ها در منطقهٔ وسیعی از شمال آسیا، شمال و غرب چین تا غرب آسیا، بخش‌هایی از خاورمیانه، سواحل مدیترانه، آسیای مرکزی و اروپای شرقی استفاده می‌شوند. جمعیت متکلمان این زبان‌ها به عنوان زبان مادری حدود ۱۷۰ میلیون تن تخمین زده می‌شود.

 

دانلود سریال پنچری با کیفیت بالا برای دانلود آهنگ ترکی شاد کلیک کنید.  

آهنگ تولد

زایش یا تولد، در آدمیان و جانوران، کنش یا فرایندِ زاییدن یا به بار آوردن فرزند به‌دست مادر است. گونه‌های گوناگون زایش دربرگیرندهٔ تخم‌گذاری، زنده‌زایی، و تخم‌زنده‌زایی هستند.هنگام زایش٬ آغاز زندگانی در جانداران زنده است. روی‌همرفته، زایش برای یک جاندار، هنگامی است که از زهدان (در پستانداران)، یا تخم (در خزندگان، پرندگان، دوزیستان، حشرات و بیش‌تر ماهی‌ها)، بیرون می‌آید.

دانلود سریال پنچری با کیفیت بالا برای دانلود شاد آهنگ تولد کلیک کنید.  

آهنگ ارکستری

ارکستر مجلسی به ارکستری گفته می‌شود که در آن از سازهای زهی آرشه‌ای، سازهای بادی چوبی و سازهای کوبه‌ای و سازهای کلیددار همچون پیانو می‌تواند استفاده شود. ارکستر مجلسی از نظر تعداد نوازنده و ساز ارکستری کوچکتر از ارکسترهای سمفونیک می‌باشد. پیشینه این گونه ارکستر به قرن هفدهم میلادی در اروپا می‌رسد. ایده تشکیل این نوع ارکستر به این دلیل بود که پرداخت حقوق به نوازندگان آن که تعدادشان نسبت به ارکسترهای بزرگ کمتر بود راحت و در بضاعت بسیاری از اعیان و شاهزادگان آنزمان بود. با این شرایط هر شاهزاده در آن زمان می‌توانست صاحب یک ارکستر کوچک مخصوص کاخ خود باشد.

دانلود سریال پنچری با کیفیت بالا برای دانلود آهنگ ارکستر مجالس کلیک کنید.

آهنگ افغانی

رقص در افغانستان نقطه عطف زیبایی‌های تنوع قومی و زبانی در افغانستان است. موسیقی افغانستان نقطه عطف زیبایی‌های تنوع قومی و زبانی در افغانستان است و فارسی، پشتو و ترکی زبان‌های اصلی متن ترانه‌ها را تشکیل می‌دهند. در این کشور سبک‌ها و شیوه‌های گوناگون موسیقی، از غزل فارسی گرفته تا راگ هندی رواج دارد. گام‌های موسیقی عمدتاً دیاتونیک (بدون میکروتون) بوده و تا همین اواخر چندصدایی و هارمونی به شکل غربی آن در موسیقی افغانستان تاثیر چندانی نداشت. موسیقی افغانستان تا حد زیادی بصورت ترانه است، با اینحال رپرتوار قابل توجهی از موسیقی بدون کلام نیز وجود دارد. شعر جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ موسیقی این کشور دارد. میراث شعر فارسی، که مشترکات فراوانی نیز با ایران دارد، اهمیت بسیاری در بین مردم داشته و همچنین شعر پشتو نیز دارای ریشه‌های تاریخی است. متن ترانه‌ها متشکل از موضوعات معدودی است. آهنگ‌های عاشقانه با تِم‌هایی از عشق نافرجام و اشارۀ مکرر به داستان لیلی و مجنون، بیشتر موضوعات ترانه‌ها را تشکیل می‌دهند و به وقایع جاری و تجربۀ شخصی کمتر پرداخته می‌شود.

دانلود سریال پنچری با کیفیت بالا برای دانلود آهنگ افغانی کلیک کنید.  

آهنگ بندری

بندری یکی از سبکهای موسیقی ایران است. محدوده اصلی این سبک از موسیقی جنوب ایران و استان هرمزگان است. بندری موزیکی شاد و ریتم‌دار است.این موسیقی با استفاده از سازهای کوبه‌ای تومبا، تمپو و نی انبان که یک ساز بادی است نواخته می‌شود.

دانلود سریال پنچری با کیفیت بالا برای دانلود آهنگ بندری کلیک کنید.  

آهنگ بی کلام

موسیقیِ سازی یا موسیقی بی‌کلام قطعه‌ای موسیقی است که تنها برای صدای سازها تنظیم شده و صدای انسانی یا آواز در آن نیست. موسیقی ایران به دو بخش کلی سازی و آوازی تقسیم می‌شود.

دانلود سریال پنچری با کیفیت بالا برای دانلود آهنگ بی کلام کلیک کنید.

آهنگ ریمیکس

معمولا در برخی از آهنگ ها بعضی اهنگ ساز ها و دی جی ها میتوانند تغییراتی را در تنظیم اهنگ و میکس و مسترینک آهنگ ها ایجاد کنند که به آهنگ ریمیکس میگویند یعنی دوباره میکس و مسترینک شده

 

دانلود سریال پنچری با کیفیت بالا برای دانلود آهنگ ریمیکس کلیک کنید.  

آهنگ شمالی و گیلکی

شعر و موسیقی از دیرباز با فرهنگ گیلانیان عجین بود تا جایی که در اکثر مراسم سنتی مانند مراسم عروسی (عروس بران، حنابندان و...)، مراسم پیشواز نوروزی (عروس گوله، نوروزی خوانی، آینه تکم و...) مراسم کشاورزی(نشاء، وجین و...) ترانه‌های خاصی خوانده می‌شد. به روایتی دیگر می‌توان اینگونه بیان کرد که به دلیل طبیعت بکر و زیبای گیلان، مردمان این سرزمین از روحیه‌ای حساس و هنرمندانه برخوردار بودند و به مدد این هنر زندگی سخت خود را به شیرینی می‌گذراندند.

دانلود سریال پنچری با کیفیت بالا برای دانلود آهنگ شمالی کلیک کنید.  

موسیقی و آهنگ عربی

موسیقی عربی به آن دسته از موسیقی اطلاق می‌شود که در جهان عرب شکل گرفته یا تداول داشته‌است. موسیقی سنتی عربی، بر پایهٔ مقام‌ها استوار است و مانند موسیقی سنتی ایران، بیشتر موسیقی سنتی عربی زیرپرده‌ای است.

دانلود سریال پنچری با کیفیت بالا برای دانلود آهنگ عربی کلیک کنید.  

آهنگ قدیمی

موسیقی سنتی ایرانی، که با نام موسیقی اصیل ایرانی، موسیقی کلاسیک ایرانی و موسیقی دستگاهی نیز شناخته می‌شود شامل دستگاه‌ها، نغمه‌ها، و آوازها، از سالها پیش از میلاد مسیح تا به امروز سینه به سینه در متن مردم ایران جریان داشته، و آنچه دلنشین‌تر، ساده‌تر و قابل‌فهم تر بوده‌است امروز در دسترس است، بخش بزرگی از آسیای میانه، افغانستان، پاکستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، و یونان متأثر از این موسیقی است و هرکدام به سهم خود تأثیراتی در شکل گیری این موسیقی داشته‌اند، از موسیقی‌دان‌ها یا به عبارتی نوازندگان موسیقی در ایران باستان می‌توان به «باربد» و «نکیسا» و «رامتین» اشاره کرد.

دانلود سریال پنچری با کیفیت بالا برای دانلود آهنگ قدیمی کلیک کنید

آهنگ کردی

کرمانشاه یکی از مراکز موسیقی کردی و ایرانی است. چهره‌های نامداری از این شهر و شهرهای نزدیک به آن در موسیقی ظهور کرده‌اند که نقش پررنگی در هنر موسیقی داشته‌اند. علی اکبر مرادی نوازندهٔ برجستهٔ تنبور از شهر کرمانشاه به عنوان مرکز موسیقی کردی یاد می‌کند و ریشهٔ بسیاری از گوشه‌های موسیقی ایرانی را در موسیقی کرمانشاه می‌داند. حسین علیزاده دیگر استاد موسیقی ایرانی نیز از کرمانشاه با نام «پدر موسیقی ایرانی» یاد می‌کند. بهمن کاظمی پژوهشگر موسیقی، موسیقی رایج در شهر کرمانشاه را به سه دستهٔ موسیقی باستانی، موسیقی روستایی و موسیقی شهری تقسیم‌بندی می‌کند. از سازهای رایج در موسیقی کردی در کرمانشاه می‌توان به تنبور، دف، شمشال و کمانچه اشاره کرد. پیش از انقلاب ۵۷، کرمانشاه مرکز رادیو کردی بود و این رادیو مخاطبان بسیاری در میان کردهای هر چهار کشور به دست آورده بود.

دانلود سریال پنچری با کیفیت بالا برای دانلود آهنگ کردی کلیک کنید.  

آهنگ لری

موسیقی لرستان از تنوع و پیشینه‌ای کهن برخوردار است که به دو بخش کلی، موسیقی‌های آوازی (کلامی) و موسیقی‌های سازی تقسیم می‌شود. هم اکنون موسیقی لری در قالب ترانه به هفت بخش تقسیم می‌شود. بر اساس کاوش‌های باستان‌شناسی در مناطق لرنشین، تصویری از رقص و پایکوبی بر قطعه‌ای سفالی به دست آمده که قدمت موسیقی در این منطقه را به هزاره چهارم پیش از میلاد مسیح رقم می‌زند. همچنین از آثار و شواهد به دست آمده در این مناطق تصاویری از آلات موسیقی دوران مانند شیپور و تنبور بر روی ظروف نقره وجود دارد که حاکی از رواج موسیقی نزد این قوم در عهد ساسانی است. امروزه نیز برخی از نغمه‌های باستانی در قالب مقامهای موسیقی قومی باقی‌مانده‌است. موسیقی و ترانه‌های مردم لر معمولاً در میزانهای مرسوم۴/۲، ۸/۶، ۸/۷ اجرا می‌شوند. همان‌طور که مشاهده می‌شود این وزنها در موسیقی مردم کرد نیز وجود دارند. اما نکته قابل ملاحظه در این میان نحوه اجرای تاکیدها در هر قوم است که باعث تفاوت و ایجاد ویژگی برای هر قوم می‌گردد.

دانلود سریال پنچری با کیفیت بالا برای دانلود آهنگ لری کلیک کنید.  

آهنگ هندی

موسیقی سنتی هند یک سبک از موسیقی آسیای جنوبی است. زیرشاخه‌ای از این موسیقی که در قسمت‌های شمالی کشور هند رایج است، موسیقی سنتی هندوستانی (به انگلیسی: Hindustani) نامیده می‌شود در حالی که شاخه‌ای که در جنوب هند رایج است کارناتیک (به انگلیسی: Carnatic) نامیده می‌گردد.

دانلود سریال پنچری با کیفیت بالا برای دانلود آهنگ هندی کلیک کنید.    

سریال عاشقانه قسمت 15

دانلود سریال عاشقانه مهناز افشار و محمد رضا گلزار

   دانلود سریال عاشقانه قسمت 15

 

 

دانلود سریال عاشقانه قسمت 15

 

 

خلاصه قسمت 15 عاشقانه

«رضا» که متوجه شده «سهیل» در گم شدن خواهرش نقش داشته، سراغ «پگاه» می رود . بعد از کلی پنهان کاری، دست سهیل و پگاه برای رضا رو می شود. سهیل، با اصرار رضا، او را به محل دفن «گیسو» می برد تا جسد خواهرش را ببیند اما چیزی پیدا نمی کنند. حالا در این قسمت 15 عاشقانه چند تا سوال باقی میمونه

 

آیا واقعا پیمان لاتاری برنده شده ؟
یا فقط قصد اش کلابرداری از درسا هست ؟
آیا محمود شوهر هدیه ,هدیه رو پیدا میکنه ؟
آیا گیسو زنده اس؟
اگه مرده پس جنازه گیسو کجاست ؟
آیا رابطه پگاه و گیسو مثل قبل میشه ؟
سهیل و پگاه آشتی میکنن؟
 

در قسمت 15 دهم باید ببینیم چه اتفاقات جدید میافته.

 

بازیگران سریال عاشقانه

مهناز افشار , محمدرضا گلزار , پانته آ بهرام , بهاره کیان افشار , ساره بیات , هومن سیدی ,حمیدرضا پگاه
سارا رسول زاده , مسعود رایگان , حسین یاری , علیرضا زمانی نسب و خواننده معروف و محبوب ایرانی فرزاد فرزین

 

 مشخصات کلی سریال

ژانر : ایرانی ، اجتماعی ، عاشقانه
سال ساخت : ۱۳۹۵
محصول کشور : جمهوری اسلامی ایران
تهیه کننده فیلم : مهدی گلستانه
نویسندگان : علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی
کارگردان سریال عاشقانه : منوچهر هادی

 

دانلود سریال عاشقانه قسمت 15 با لینک مستقیم

دانلود سریال ایرانی عاشقانه کارگردان منوچهر هادی 

دانلود کامل سریال عاشقانه با لینک مستقیم